" Syabilla Binti Mazlan"

...Aku lebih mengetahui siapa diri aku dan aku sentiasa cuba untuk menjadi aku yang lebih baik..

Thursday, March 3, 2011

Buku Baru?







Assalamualaikum...hee.. lame x update nie... meh2... ak nk cite ni psal bukak buku baru.. =)

Buku ape? Tajuk nye ape? Knape nk buka buku nie?
heheheee... =)
banyak kan persoalan bile kte nk bcakap tentang buke buku baru..

hah!kte start dr cnie..
pjalanan hidup kite dilalui dgn pelbagai cerita..
macam dalam sebuah buku..
ade banyak bab.. =)

tibe2 aku tpikir..aku nk bukak buku baru dalam hidup..
yang lebih lebih lebih dan sangat sangat sangat bersemangat..
hahahahahhhhh!! (ketawe yg bagai nk rak:sebab happy sangat) =p

well..
al kisah nye bermula cmnie..
ak ade masalah dalam kelas..
dr kecik2 dulu...sampai la ak masuk u nie..
ak sangat sukar menahan kengantukan..
kegiatan tidur dalam kelas bg ak mende normal..
dan dah sinonim tidur tu dgn ak di kalangan kawan2 ak..
Tp sem ke4 ni ak x tdo pon... hahhahahahahhhh!!
pencapaian yang membanggakan..
ak tau ade sesuatu yg membakar semangat ak.. but ak x tau..
cuma yang pasti ak nk buka buku baru untuk hidup ak..
beri peluang pd diri aku utk menapak dgn lebih laju untuk berjaya..
Yeah!! Bella boleh.. heeheheee (semangat2 gler nie!!)



Say NO to SLEEPING IN CLASS!!




No comments:

Post a Comment