" Syabilla Binti Mazlan"

...Aku lebih mengetahui siapa diri aku dan aku sentiasa cuba untuk menjadi aku yang lebih baik..

Saturday, April 9, 2011

Puding Trifle

Tadi sebelum nak g dinner,em..tak.tengah siap2 nk g dinner wataniah, Kak Ana rumate aku bagi sebekas puding. (betol ke sebekas? p/s: maaf kurang pasti penggunaan bahasa masa kini =p) ak pon baca atas bekas tu " PUDING TRIFLE'' aku tgk perhatikan puding tu.aku kurang sket makanan yang berunsurkan puding nie..tp aku tgk die menarik.aku nk makan tapi ak kelam kabut menyiapkan diri aku yang memang sedia salu kelam kabut. aku pon bercakap dalam hati, "xpe la..balik nanti boleh makan". hah!!baru aku teringat mase balik td yang aku x makan dessert pon mase dinner tadi.aku lupe..hahahahahhh!! aku tengok puding tadi yang x berganjak dari tempat mase aku tgk sbelum g dinner td..aku pon amek sudu dan buka bekas tu.ak colet puding tu..dan..................

FUHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!AKU SUKE!SIYES AKU SUKE!! (dengan perasaan penuh nikmat memakan.aku jemput rumate aku lg sorang. Syida utk rase.die pon kate sedap..aish!!sedap..sedap...
aku x boleh la bile da rase sesuatu yang sedap...aku nk lagi..nk lagi.. dengan penuh kegembiraan terpancar di wajah aku, aku pon search gambar2 puding trifle yang lain memang banyak dan sangat menyelerakan..nyumm>... ^,^


nie lebih kurang yang macam aku makan td ;)
gambar dari:http://littlecraftshop-puteri.blogspot.com


wahh!!!sedap2...aku nk carik jugak nanti.. =)

No comments:

Post a Comment