" Syabilla Binti Mazlan"

...Aku lebih mengetahui siapa diri aku dan aku sentiasa cuba untuk menjadi aku yang lebih baik..

Tuesday, April 12, 2011

Hahahhh!!demam yang sekejap..

Penah x korang mengalami demam sebegini?
Rase aku la..dr time2 skolah dulu aku sering dilande demam cemnie..
ble siang die ok..dan malam tumbang..hahahahhh!!ak sampai skarang x dapat nk identify ape punce nye demam yang sekejap dan melande waktu malam ini.mungkin satu hari nnt boleh membuat kajian yang berobjektifkan
"to determine the factors that causes the intermediate fever at night."
(Bella!!!jgn nakal2 wat maen2 lab report yang telah dipelajari selama 8 tahun dari skolah menengah,matrik dan universiti!!! [kene marah konon...uwwaaaaaa ='( ])

hahahahhhh!!!aku pon x paham la demam cmne nie..tapi adekah mungkin disebabkan kurang tdo ke?kurang makan?(x mungkin tu pada insan yang bernama Syabilla Mazlan ini!!) kurang rehat ke? =) Anyway, hari nie sudah kembali seperti sedia kala..dan td aku jawab test pon bleh tahan susah nye..xpe2.. Syabilla Mazlan ini jugak x penah kenal erti putus asa..dan aku akan buat elok2 mase final nnt..nnt? MINGGU DEPAN SEBENARNYE =) xpe.. berkat doa mak abah adik2, dan rakan2 insyaAllah..
Note diakhiri dengan assalamualaikum..salam sayang dari Syabilla Mazlan.. dan Have a great day... (nk cepat nie..nk g jalan2.. =p)

Daaa... =>

No comments:

Post a Comment