" Syabilla Binti Mazlan"

...Aku lebih mengetahui siapa diri aku dan aku sentiasa cuba untuk menjadi aku yang lebih baik..

Saturday, May 14, 2011

Begini lah alam pekerjaan..



Assalamualaikum.. =)
Hah!!da lame kan tak update nie..huhu~ tak sempat la sebenanye..aku habis je exam pada tanggal 5 Mei 2011 aritu, aku menanti kehadiran mak dan abah..memang btol2 x sabar aku..aku rindu sangat family aku mase tu.. =) menghabiskan masa 4 hari di Terengganu bersama family dan kami di temani En. Azhar..heheee...time kaseh En. Azhar... kami best sangat kt Terengganu..cube teka ape yg best..cube teka.. =p (makan banyak!!!!!hahhahhaahahhh!!!time kaseh abah ngn mak blanje kite) pas2 mse balik tu tanggal 8Mei2011,kami sambut Hari Ibu untuk ibu2 kami.. sayang ibu2 kami..Selamat Hari Ibu.. =)

Gambar jalan2 di Terengganu





















the best part was 9 mei tu aku start latihan industri atau pun name lain practical(BI sebenarnye bukan name lain..hahahahhhh!!)

Hah!bercerita tentang latihan industri..aku menjalani praktikal ak di Taman Pertanian Universiti, UPM. bersama lg 7 orang rakan2 aku..iaitu kina chan, ami, nadia, kak fiera,ein,wan dan pak mat..hari first lagi dah dapat task..kami kene buat database tree kt kawasan TPU..secara keseluruhannya ini pengalaman baru..dan aku mule rase semangat nk buat kerja kt TPU tu,. da mula dapat rentak kerja.. best.bestt2!!! =)

Di sebalik tabir latihan industri di TPU, UPM



Buku rujukan untuk Id =)

Ini fishtail palm..family Palmae =)

Antara yang kami Id.. =)



rajin mereka mereka nie.. =)


No comments:

Post a Comment